Poll

Welke kamer(s), verwacht je dat die, naast kamer 1, ook door is/zijn?

kamer 2
0 (0%)
kamer 3
0 (0%)
kamer 4
4 (20%)
zowel kamer 2 als kamer 3
0 (0%)
zowel kamer 2 als kamer 4
5 (25%)
zowel kamer 3 als kamer 4
8 (40%)
ik heb echt geen idee...
3 (15%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Theaterronde 1  (gelezen 15169 keer)

Re: Theaterronde 1
« Reactie #20 Gepost op: 21-01-2004, 16:35:59 »
Vond de theaterronde echt gaaf. Nu zie je opeens dat de jury bij sommige mensen toch wel een fout heeft gemaakt om ze door te laten gaan. Zoals bijvoorbeeld Marieke, die vond ik namelijk echt tegenvallen in de Chorus Line. En dan Sylvana...wat een arrogantie droop daaraf zeg .... dat gezicht van haar toen ze weg moest..hahahaha.... ;D ;D ::ok::!

Mijn grootste favoriet zat in kamer 1: Boris T!!! Wat kan die jongen toch geweldig zingen! En hij heeft ook nog eens de looks....! NOu hopen dat ie doorgaat naar de workshop rondes!

Uhm..verder hoop ik dat Tialda en Maickel door zijn, maar dat denk ik wel!

Groetjes
Eveline

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #21 Gepost op: 21-01-2004, 17:38:25 »
Mijn grootste favoriet zat in kamer 1: Boris T!!! Wat kan die jongen toch geweldig zingen! En hij heeft ook nog eens de looks....! NOu hopen dat ie doorgaat naar de workshop rondes!

Met jou kan ik praten!  ::ok::  Boris is namelijk ook mijn favoriet, maar ik moet eerlijk zeggen dat dat ook 'n beetje komt doordat hij uit mijn eigen stad komt.  ;)  Maar hij heeft iig 'n prachtige stem, daar zal denk ik niemand 't mee oneens zijn.  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Theaterronde 1
« Reactie #22 Gepost op: 21-01-2004, 20:02:22 »

Met jou kan ik praten!  ::ok::  Boris is namelijk ook mijn favoriet, maar ik moet eerlijk zeggen dat dat ook 'n beetje komt doordat hij uit mijn eigen stad komt.  ;)  Maar hij heeft iig 'n prachtige stem, daar zal denk ik niemand 't mee oneens zijn.  :)

Was dat niet de andere? Boris die 'Stuck' zong zat toch in 1?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #23 Gepost op: 21-01-2004, 20:16:42 »

Was dat niet de andere? Boris die 'Stuck' zong zat toch in 1?

Noop, Boris Titulaer (die uit Venlo) zat in kamer 1 en is dus al zeker door. Boris van 'Stuck' (mooie jongen hoor, maar kan eik niet echt zingen) zit in kamer 3. Dat is ook te zien in ons mooie overzicht van de deelnemers per kamer:)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Theaterronde 1
« Reactie #24 Gepost op: 22-01-2004, 09:37:08 »
mijn favo's tot nu toe:

boris idd:
heel muzikaal, en heel veel gevoel, enneh  een leuke jongen!  ;D

sarina:
lijkt me gewoon een geweldig wijf!!  :D

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #25 Gepost op: 22-01-2004, 20:10:58 »
Boris T. for Winner. Geweldige stem en een goeie uitstraling. Hij is gewoon een lekker ding  :-*
En bij de meiden denk ik dat Djessica (die met rode haar) ook best een goede kans maakt....
« Laatst bewerkt op: 23-01-2004, 17:32:21 door Grace »
That's all

Re: Theaterronde 1
« Reactie #26 Gepost op: 23-01-2004, 16:08:55 »

Met jou kan ik praten!  ::ok::  Boris is namelijk ook mijn favoriet, maar ik moet eerlijk zeggen dat dat ook 'n beetje komt doordat hij uit mijn eigen stad komt.  ;)  Maar hij heeft iig 'n prachtige stem, daar zal denk ik niemand 't mee oneens zijn.  :)

 ::ok:: Toppie hè! Nou ik kan niet wachten tot zaterdag, ben benieuwd wie er allemaal door zijn.. hoop ook op Tialda, want die vind ik gewoon ook echt goed!

Evelien