Auteur Topic: Robin  (gelezen 29822 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Robin
« Gepost op: 8-02-2004, 10:53:17 »
In dit topic kun je alles kwijt over Idols-deelnemer Robin.  :)



Ik vind 'm op zich wel goed, maar nog niet echt met kop en schouders boven de rest van de deelnemers uitsteken. Oke, hij ziet er natuurlijk leuk uit, maar ik ben eerlijk gezegd nog niet helemaal overtuigd van z'n zangkwaliteiten.

Toch kreeg hij gisteren de meeste stemmen van 't Nederlandse publiek. Nu heb ik stiekempjes toch 'n beetje 't idee dat dat ook iets te maken heeft met de promotiecampagne die Irene Moors voor hem heeft gestart. In Life & Cooking vorige week had ze 't er bijna de hele tijd over en ze had vlaggetjes, mokken en kaarsen met z'n foto erop constant in beeld.

Op zich vind ik 't wel leuk dat ze Idols zo intensief volgt en ook zo meeleeft met de deelnemers, maar ik vraag me af of dit niet 'n beetje voortrekkerij is van Robin. Ik heb namelijk laatste ergens gelezen dat de makers er dit jaar heel goed op toezien dat 'n bepaalde deelnemer niet meer aandacht krijgt als 'n andere in de media. Op deze manier willen ze iedereen gelijke kansen geven. 'n heel goed initiatief zou ik zeggen, maar dit gedrag van Irene Moors gaat daar eik dan rechtstreeks tegenin.  ::niet-ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Robin
« Reactie #1 Gepost op: 8-02-2004, 11:51:10 »
Vanwege spontane braakneigingen bij het zien van Carlo Boszhard kijk ik nooit naar L en C, toch vond ik Robin verreweg de beste. Ik vind het belachelijk om te zeggen als organisatie: 'We willen dat iedereen evenveel media-aandacht' krijgt. Dat kun je niet tegen gaan, want buiten RTL 4 en Endemol (producer?) kun je toch niet zeggen: 'He, dat stukje dat je schreef over Robin dat mag niet. Die heeft al te veel aandacht, ga maar een stukje over Meike schrijven.'  ??? Btw: Idols doet er zelf nog wel het hardste aan mee om bepaalde mensen meer aandacht te geven dan anderen. Voor deze workshop dacht ik: 'Who the *** is Hedwig?' en 'Who the fuck is Merel?' terwijl Merel, Kostiaan, Nick en JK al volop in de schijnwerpers stonden.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #2 Gepost op: 8-02-2004, 15:56:13 »
Ik vond Robin gisteravond voor het eerst echt "goed" zingen. Goed is misschien niet de goede benaming...maar hij raakte me wel op een bepaalde manier. Ondanks dat zijn engelse uitspraak niet "je-van-het" is.

En daarbij komt natuurlijk ook dat hij er niet geheel onaantrekkelijk uitziet!

Dus Robin    ::bravo::
That's all

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2004, 08:46:43 »
Robin ziet er idd goed uit, maar ik vond zijn optreden in de workshop nog het minst van al zijn optredens eerlijk gezegd. En dat lag heel erg aan zijn eigen versie van 'A different corner'. Hij kan erg ver komen, maar dan zal hij toch wat liedjes moeten gaan zingen die hem beter liggen  :-\\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #4 Gepost op: 10-02-2004, 11:00:27 »
Mijn moeder (=George Michael-fan) heeft bedacht dat Robin gaat winnen, omdat hij een nummer van GM zong... Van mij maggie ook wel winnen hoor, maar dan moet hij geen GM meer zingen ;) .

Re: Robin
« Reactie #5 Gepost op: 7-03-2004, 12:16:10 »
hey mensen robin is egt vet lkkr ::love::
hij zong deze keer wel vals vond ik ::ohno::
maar jah k hoop dat t volgende week beter gaat ::tandpastasmiley::
deze x vond ik marlies maud ron en jk goed ::trots::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #6 Gepost op: 7-03-2004, 14:35:46 »
Robin leverde gisteravond een tenenkrommende performance af. Hij was zichzelf zo aan het kwellen....het klonk alsof ie met heel veel moeite aan het zingen was. En dat is absoluut niet prettig om naar te luisteren. En dat was nog niet alles, hij kreeg het voor mekaar om dat nummer zo ontzettend lachwekkend te brengen door die ongecontroleerde moves van hem  ::rofl::
Maar waarschijnlijk gaat Robin op de "Jim-tour" verder. Vanwege zijn leuke smoeltje en het stemgedrag van puberend Nederland zal ie toch nog heel ver gaan komen ::ohno::
En dat is jammer voor de mensen die wel echt goed kunnen zingen.
That's all

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #7 Gepost op: 8-03-2004, 23:12:12 »
Ja vond ik ook Grace...t was niet echt prettig om naar te luisteren. En dat handje van hem...errug irritant! maar voor de rest is ie wel schattig natuurlijk. ik hoop dat ie volgende week weer beetje z'n eigen stem laat horen en dat iemand hem heeft verteld dat ie even normaal moet doen met z'n handen!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #8 Gepost op: 9-03-2004, 21:43:24 »
Niet alleen dat handje.....zag je die elvis-move van hem niet  ::tandpastasmiley:: ik lag echt dubbel (nu nog steeds als ik er weer aan denk)   ::rofl::
That's all

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #9 Gepost op: 11-03-2004, 19:55:41 »
Ik zag gisteravond nog een klein stukje van de herhaling van Robin's performance en ik geloof niks van dat snoepjesverhaal  ::ohno:: Volgens mij kun je dan echt niet zo uithalen tijdens het zingen, want dan had het snoepje allang tussen de jury gelegen  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #10 Gepost op: 11-03-2004, 20:16:58 »
Volgens mij kun je dan echt niet zo uithalen tijdens het zingen, want dan had het snoepje allang tussen de jury gelegen  ;D

Haha!  ;D

Ik denk er precies 't zelfde over n@ncy! Volgens mij is hij gewoon met dat verhaal gekomen, omdat hij zo'n slecht commentaar kreeg. Ik weet dat de Robin fans 't niet willen horen, maar volgens mij zingt hij gewoon op deze akelige, niet prettig aanhorende manier. Ik vond 't nu namelijk even slecht klinken als in z'n optredens hiervoor.  :-X

Maar hij blijft wel 'n schattig koppie hebben.  ::jaja::

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Robin
« Reactie #11 Gepost op: 11-03-2004, 21:09:32 »

Ik vond 't nu namelijk even slecht klinken als in z'n optredens hiervoor.  :-X


ik ook :-\\ Ik d8 eigenlijk dat het aan mij lag en dat ik gewoon die muziekstijl niet leuk vond... 8)
always look on the bright side of life

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #12 Gepost op: 11-03-2004, 21:25:35 »
Robin is defintief door de mand gevallen  ::jaja::

Maar hij blijft schattig.....misschien kunne ze van hem een soort Milli Vanilli act maken, dat hij alleen maar hoeft te playbacken  ::rofl::
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #13 Gepost op: 11-03-2004, 21:30:41 »
Maar hij blijft schattig.....misschien kunne ze van hem een soort Milli Vanilli act maken, dat hij alleen maar hoeft te playbacken  ::rofl::

Haha! Of misschien kan hij reclame gaan maken voor keelsnoepjes. ;D

Hij heeft trouwens al jaren zangles en geeft zelf ook zangles. Vinden jullie 't niet vreemd dat daar eik niks van te horen is?  ???

Ik denk dat voor hem 't zelfde geldt als voor Frank: hij moet 't maar gewoon als soapster ofzo gaan proberen. Ik zou 'm best iedere avond in GTST willen bewonderen.  ::jaja::

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Robin
« Reactie #14 Gepost op: 11-03-2004, 21:32:31 »
Maar hij blijft schattig.....misschien kunne ze van hem een soort Milli Vanilli act maken, dat hij alleen maar hoeft te playbacken  ::rofl::

hahahaha  ::rofl::

Misschien waren het wel gewoon de zenuwen ofzo?
always look on the bright side of life

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #15 Gepost op: 11-03-2004, 21:43:57 »
Jaaaa, Robin in goede tijden  ::tandpastasmiley:: Als karaokester in de Koning  ::rofl::

Ik vond het trouwens ook erg aandoenlijk van hem dat ie in die backstage show vertelde dat hij bang was dat ie keeproblemen zou gaan krijgen dus dat ie uit voorzorg hoestdrank naar binnen werkte en keelsnoepjes ging eten.....hoe schattig  ::rofl::
That's all

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #16 Gepost op: 14-03-2004, 00:04:24 »
 :\'(  :\'(  :\'( ...shit hee! hoe kan dit????? robin is er uit! hij zong toch best goed vanavond?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #17 Gepost op: 14-03-2004, 00:07:49 »
Ik begrijp 't ook niet!  ::ohno::

Ik vond 'm echt 'n stuk beter dan vorige week. Ik ben nog steeds niet zo'n fan, maar hij was echt stukken beter dan Alice en Eric. En die hoefden niet eens op 'n kruk!  :o

Ik vind 't echt jammer dat Robin moest vertrekken, omdat 't gewoon wat betrefd de performance vanavond niet terecht is vind ik.  :(

Offline mwh

  • Forumlid
Re: Robin
« Reactie #18 Gepost op: 14-03-2004, 00:37:38 »
Wat mij betreft terecht! Hij kan echt niet zingen.

@Han13
De performance van Robin goed? Ik vond die van Eric stukken beter.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #19 Gepost op: 14-03-2004, 10:16:19 »
@Han13
De performance van Robin goed? Ik vond die van Eric stukken beter.

De zang is wat mij betrefd verantwoordelijk voor 'n groot gedeelte van de performance. En die zang vond ik bij Robin gewoon beter dan bij Eric.