Auteur Topic: Robin  (gelezen 29824 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Robin
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2004, 11:45:49 »
Natuurlijk is het onzin, dat stemmen, ik vind het sowieso niet zo betrouwbaar meer. Ten eerste moet je je afvragen zijn de mensen die stemmen bepalen wat een idool wordt? en ten tweede ben ik bang dat mensen denken van: 'Oh die Robin deed het zo goed, die komt er toch wel. Laat ik maar op Eric stemmen die kreeg niet zo'n goed juryrapport en als ik niet stem ligt ie er straks uit.' 

Een beetje jammer dat mensen niet inzien dat ze een 'Idool' kiezen, maar meer denken 'agossie, toch wel zielig als hij/zij wegmoet'  :\'(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2004, 11:51:06 »
Een beetje jammer dat mensen niet inzien dat ze een 'Idool' kiezen, maar meer denken 'agossie, toch wel zielig als hij/zij wegmoet'  :\'(

Ik ben 't helemaal met je eens en 't lijkt erop dat dat ook gebeurd is ja. Zie maar dit bericht van onze 'kort nieuws'-pagina:

Publiek keert zich tegen jury    
14 maart 2004 - Grootste nieuwsfeit aan de Idols-uitzending van zaterdag was niet zozeer wie van de kandidaten er moest vertrekken (Robin) als wel wie er inbleef. Alice, die vooraf al door bijna iedereen als de minste van de negen werd gekwalificeerd, werd zo ongenadig en hard door de jury afgeserveerd dat dit een averechts effect had op de stemmen die door het publiek werden uitgebracht. Tot stomme verbazing van de producenten kreeg Alice zoveel sympathie-stemmen, dat zij uiteindelijk niet op de krukken plaats hoefde te nemen. Plots zaten daar Maud, Irma en Robin en moest de laatste het veld ruimen. De jury onder leiding van Henk-Jan Smits heeft te duidelijk laten blijken dat zij geen zin hebben om Alice een contract aan te bieden. En daarbij hebben ze hun eigen invloed overschat, velen vinden dat zij te ver zijn gegaan en Alice onnodig gekrenkt hebben.

(Bron: Mediawatchers)
 

Offline mwh

  • Forumlid
Re: Robin
« Reactie #22 Gepost op: 14-03-2004, 13:04:10 »
Maar dat zijn toch twee verschillende dingen? Ze worden toch niet voor niets uit elkaar gehaald en apart beoordeeld?  ???

Offline zandztormz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robin
« Reactie #23 Gepost op: 14-03-2004, 14:37:18 »
Ja inderdaad Eric was veel slechter....
Maar ik vond Alice stukken beter hoor!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #24 Gepost op: 14-03-2004, 15:52:04 »
Ik ben nog steeds in shock-toestand. Hoe is het mogelijk dat Robin eruit ligt?  Nit dat ie voor mij "het idool" is, maar voor duizenden anderen wel. Hebben ze niet op hem gestemd met de gedachte "hij red het wel" (zoals Chriz geloof ik al eerder zei) of staat de uitslag idd al vast? Ik kreeg ook het idee dat Robin het zelf helemaal niet zo erg vond, mij bekroop het gevoel dat hij weleens die mol had kunnen zijn. Ik had er een heel vreemd gevoel bij en ook over het feit dat ie nog zei van dit is voor mij pas het begin.....Ik weet niet zo goed wat ik van moet denken.  :-\\


p.s. Vond Eric en Alice gisteren wederom slecht. Zij hadden op die krukken moeten zitten en zeer zeker niet Irma.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2004, 16:11:26 door Grace »
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #25 Gepost op: 14-03-2004, 16:31:44 »
Ik ben nog steeds in shock-toestand. Hoe is het mogelijk dat Robin eruit ligt?  Nit dat ie voor mij "het idool" is, maar voor duizenden anderen wel. Hebben ze niet op hem gestemd met de gedachte "hij red het wel" (zoals Chriz geloof ik al eerder zei) of staat de uitslag idd al vast? Ik kreeg ook het idee dat Robin het zelf helemaal niet zo erg vond, mij bekroop het gevoel dat hij weleens die mol had kunnen zijn. Ik had er een heel vreemd gevoel bij en ook over het feit dat ie nog zei van dit is voor mij pas het begin.....Ik weet niet zo goed wat ik van moet denken.  :-\\

Ik denk dat Robin 't ook helemaal niet verwacht had en dat 't gewoon nog niet echt tot 'm doordrong. Daarom leek hij niet echt aangeslagen dat hij moest vertrekken. Ik denk dat de teleurstelling vanavond bij de day after show wel wat duidelijker van z'n gezicht af te lezen zal zijn, omdat 't vast nu wel al tot 'm doorgedrongen is dat dit 't einde is van zijn Idols-avontuur.

Ik ben benieuwd hoe down Irene Moors, grootste fan van Robin,  dadelijk bij Life & Cooking zal zijn. Volgens mij gaat die echt Idols boycotten vanaf nu.  ;)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #26 Gepost op: 14-03-2004, 16:34:42 »
Zou Robin ook al te gast zijn vanmiddag bij L&C? Of zou dat contractueel nog niet mogen.....ik ben namelijk wel benieuwd naar zijn reactie!
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #27 Gepost op: 14-03-2004, 16:36:45 »
Zou Robin ook al te gast zijn vanmiddag bij L&C? Of zou dat contractueel nog niet mogen.....ik ben namelijk wel benieuwd naar zijn reactie!

Ik denk dat dat nog niet mag eik. Was 't vorig jaar niet ook zo dat alle afvallers pas na de finale in andere programma's mochten verschijnen?  ???

En al mocht 't, dan zal hij er toch niet zijn denk ik. Hij zal namelijk wel al aanwezig moeten zijn voor de opnames van de aftershow.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #28 Gepost op: 14-03-2004, 17:06:33 »
Geen Robin,wel Meike bij Life & Cooking
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #29 Gepost op: 14-03-2004, 17:14:13 »
Geen Robin,wel Meike bij Life & Cooking

Ja leuk dat Meike er is! En Robin zal er volgende week dan wel zijn.  :)

En Irene is er echt hevig door verontwaardigd zoals ik al voorspelde.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #30 Gepost op: 14-03-2004, 19:47:20 »

Ja leuk dat Meike er is! En Robin zal er volgende week dan wel zijn.  :)

En Irene is er echt hevig door verontwaardigd zoals ik al voorspelde.
Vond ik wel 'leuk' om te zien. Ook zij vindt het stemmen maar raar. Ben benieuwd of ze vanavond nog echt in die studio staat met reacties voor Robin en hoe het volgende week gaat als Robin in L&C te gast is.

Maar goed, dat hij eruit ligt  ::oink::
Oke, hij was niet de beste zanger, maar ook zeker niet de slechtste. Die Alice is gewoon door omdat de kijkers medelijden met haar hadden. Dus moet de jury niet meer zo streng zijn? Bullshit, stemmend nl moet gewoon eens gaan stemmen op hun idool, daar gaat het toch om?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #31 Gepost op: 16-03-2004, 19:53:27 »
Robin afgelopen maandag bij YorinFM
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #32 Gepost op: 17-03-2004, 18:48:51 »
Robin was vanochtend te gast bij Stenders vroeg.....daar beantwoorde ie de gebruikelijke vragen als hoe vind je het om nu al uit Idols te liggen enzo. Ook vertelde hij dat ie pas medio augustus mei met een single mag komen. Zelf baalt ie daar best wel van omdat ie niet stil wil zitten tot aan augustus mei. We gaan dus nog veel van de ze jongen horen. )(en zien  ::tandpastasmiley:: )
« Laatst bewerkt op: 18-03-2004, 18:41:49 door Grace »
That's all

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #33 Gepost op: 18-03-2004, 18:41:02 »
En alsof het nog niet genoeg is met Robin!
Aankomende dinsdag (23 maart) is ie weer te gast bij Stenders vroeg. En deze keer komt ie niet alleen om te kletsen maar ook om te zingen!
That's all

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #34 Gepost op: 20-03-2004, 23:25:20 »
missen jullie hem ook zo?  :\'( 

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #35 Gepost op: 21-03-2004, 13:10:43 »
Voor de liefhebbers, als het goed is komt ie vanmiddag bij Life and Cooking.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #36 Gepost op: 13-04-2004, 19:27:33 »
Op onze Idols in de media-pagina staat nu ook 'n artikel over Robin online!  :D

Keukenmeiden gillen vergeefs: exit idool Robin
Verslag van het verloop van de tweede liveshow, waarin Robin als tweede finalist afviel.
Algemeen Dagblad, 15 maart 2004

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Robin
« Reactie #37 Gepost op: 30-05-2004, 14:33:35 »
***************
Robin bij Life and cooking
In de laatste show van het seizoen mag Robin natuurlijk niet ontbreken. Weken lang volgden we hem in zijn Idols avontuur en lieten hem na zijn verlies zelfs met een limousine naar de studio komen! Niks was Irene te veel om haar favoriete Idol te ontvangen en zelfs de door ons ontworpen Robin merchandise ging een eigen leventje leiden. Robin heeft na Idols niet stil gezeten en komt zondag voor ons zingen.

Bron: www.lifeandcooking.nl
***************

Toch wel leuk om ff te horen hoe het met ´m is, ben benieuwd  :)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...