Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200545 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #60 Gepost op: 22-11-2002, 19:58:07 »
Vanavond kom Idols weer, dat wordt weer lachen  :D








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #61 Gepost op: 22-11-2002, 20:28:34 »
jaaaa, ik heb dr zin in!! als er weer un gareth komt ofsjo  :)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #62 Gepost op: 22-11-2002, 20:42:53 »
Ik heb deze week al 'n filmpje gezien van 'n jongen die 'het is een nacht' van Guus Meeuwis gaat zingen. (de juryvoorzitter van Idols was woensdag bij 'goedemorgen Nederland' en toen lieten ze 'n fragment van de uitzending van vanavond zien) Die jongen had aangekondigd dat hij 'het is twee uur 's nachts' van Guus Meeuwis ging zingen. De jury helemaal verward, want kenden dat nummer helemaal niet. Bleek 't dus 'het is een nacht' te zijn. En hij zong 't echt kei slecht! En ze lieten 'm ook nog langer doorzingen.....

Als er nog meer van deze "talenten" langskomen, dan wordt 't vast weer lachen, gieren, brullen!  ;D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #63 Gepost op: 22-11-2002, 22:42:13 »
't was idd weer erg leuk vanavond! Weer enorm veel wannabe's die helemaal niet konden zingen.

Erg leuk ook dat de juryleden op 't laatst nog aan 't woord kwamen en vertelden hoe ze de voorrondes ervaren hadden. Zo kwamen nog 'n paar hilarische momenten van de afgelopen weken langs. (Tim met 'my way', die jongen met de walkman op, enz. enz.)

Ik heb nu alweer zin in de volgende aflevering. Als 't goed is, krijgen we dan alleen nog maar mensen te zien en te horen die wel kunnen zingen. Maar zelfs die kunnen de fout ingaan!  ;)








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #64 Gepost op: 22-11-2002, 22:46:53 »
jaa Idols was leuk vandaag!!! :)
idd echt veel mensen die Niet konde zinge.... wel eente die ik goed vont en ook door is, die ene donkere jongen, eh met dat leuke haar!  :D maar hoe die heet...  ???
ik vont t ook erg leuk dat de juryleden nog ff aan het woord kwamen, zo hoor je t iig ook es van een andere kant ;) en ik kijk alweer uit naar volgende week!! 8)








The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #65 Gepost op: 22-11-2002, 22:52:45 »
idd echt veel mensen die Niet konde zinge.... wel eente die ik goed vont en ook door is, die ene donkere jongen, eh met dat leuke haar!  :D maar hoe die heet...  ???

Die was wel goed ja, alleen ik ben ook z'n naam kwijt.

Ik vond die trouwens wel veel lijken op die donkere jongen die twee afleveringen geleden al door was. Die kon ook al geweldig zingen en had ook al zo'n vrolijke uitstraling.  :)

En die jongen dan waarvan z'n vrouw ieder moment kon bevallen. Neemt hij haar ook nog mee naar de audities. Echt ongelooflijk! Zij wilde hem die niet onthouden, 'omdat 't misschien wel z'n doorbraak kon betekenen'. Hij kon dus echt niet zingen....








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #66 Gepost op: 22-11-2002, 23:38:15 »
Die was wel goed ja, alleen ik ben ook z'n naam kwijt.

Ik vond die trouwens wel veel lijken op die donkere jongen die twee afleveringen geleden al door was. Die kon ook al geweldig zingen en had ook al zo'n vrolijke uitstraling.  :)

En die jongen dan waarvan z'n vrouw ieder moment kon bevallen. Neemt hij haar ook nog mee naar de audities. Echt ongelooflijk! Zij wilde hem die niet onthouden, 'omdat 't misschien wel z'n doorbraak kon betekenen'. Hij kon dus echt niet zingen....
tja,weet iemand anders wel hoe die heet? ::) hijs wel kewl *oja, ik ga ff kijke op de site... t staat dr op: hij heet david! 8)
maar hij deed me idd ook denken aan de donkere jongen die ook door was, vooral omdat ze hem aan het eind nog even niet zien :)
ja die jongen kon idd echt niet zingen, best sneu, maar hoe ze dr bijkomen dat ie zo'n goeie stem heeft, dat ie zelfs zn vrouw meeneemt in zo'n toestand...







« Laatst bewerkt op: 22-11-2002, 23:51:49 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #67 Gepost op: 23-11-2002, 10:43:56 »
Hehe eindelijk heb ik het ook een keer gezien.... ook al was het maar voor de helft! Ik had het topic al wel gelezen, dus ik wist dat het bij tijd en wijle erg komisch was, maar mennnn wat hebben wij gelachen zeg! Toch jammer dat ik de rest van de voorrondes gemist heb! :(







When God created man, she was only joking!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #68 Gepost op: 23-11-2002, 11:07:04 »
kvond t ook leuk, alleen jammer dat ik nu niemand kende ;D. Ik moet zeggen dat ik toch wat meer waardering voor de jury heb gekregen nu ze die terugblik gaven, en ook wat ze zeiden tegen dat meisje dat zo kwaad werd 'omdat al die meisjes jankend naar buiten komen'.
Kheb echt zin in volgende week, dan zijn er dus nog 94 of zo - dat zeiden ze toch? - en daarvan komen er maar 30 door, en daar zit Hind bij...! Jeej! (tis wel minder spannend dat we dat al weten maar ja anders hadden we het ook wel kunnen raden toch? ;) Dr zijn ook veel mensen bij die maar 'het voordeel van de twijfel' kregen.)
Ja die 'David' (is zn naam eigenlijk wel gezegd??) vond ik ook erg goed :). Jullie bedoelen toch die vrij op het eind was en die dat jurylid 'een lekker ding' noemde? En ja hij leek idd op die andere uit de eerste afl die ik gezien had... ehm...








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #69 Gepost op: 23-11-2002, 21:11:42 »
Toch jammer dat ik de rest van de voorrondes gemist heb! :(

Op de Idols-site kun je 'n aantal leuke fragmenten van de afgelopen 4 afleveringen nog 'ns terugbekijken.  :)

Citaat
Ja die 'David' (is zn naam eigenlijk wel gezegd??) vond ik ook erg goed . Jullie bedoelen toch die vrij op het eind was en die dat jurylid 'een lekker ding' noemde? En ja hij leek idd op die andere uit de eerste afl die ik gezien had... ehm...

Speciaal voor jou e!  ;D



Ik kon geen foto vinden van die jongen uit 'n eerdere aflevering, dus we kunnen niet vergelijken.  :-\








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #70 Gepost op: 23-11-2002, 22:25:48 »
woehoe! ik heb un foto van em gevonden:

je ziet em niet zo goed, maar tis tenminste iets... ::)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
VERPLAATST: test
« Reactie #71 Gepost op: 24-11-2002, 17:39:44 »
Ik vond die jongen uit die eerdere aflevering een veeeeeeeeeel lekkerdere jongen dan David! :P







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #72 Gepost op: 24-11-2002, 17:54:23 »
Ik vond die jongen uit die eerdere aflevering een veeeeeeeeeel lekkerdere jongen dan David! :P

Dat vind ik persoonlijk ook. Die was veel vrolijker en had 'n nog leukere uitstraling.  :)

Waarom weet ik toch niet meer hoe die heette.......  








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #73 Gepost op: 24-11-2002, 18:08:33 »
en waarom gaan die foto's niet open bij mij? hmm zal straks wel eens via andere comp kijken







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #74 Gepost op: 24-11-2002, 19:51:38 »
Ik vond die jongen uit die eerdere aflevering een veeeeeeeeeel lekkerdere jongen dan David! :P

Dat vind ik persoonlijk ook. Die was veel vrolijker en had 'n nog leukere uitstraling.  :)
ik ben het er ook al mee eens :), leuke-jongen-eerdere-afl heeft ook mijn voorkeur ;). Tja Han die namen worden gewoon maar 1 keer genoemd of zo en je kunt toch moeilijk de namen van alle deelnemers gaan onthouden... Maar goed, leuke-jongen-eerdere-afl is toch ook door, dus we zullen zn naam komende afl wel weer horen, en dan onthouden we hem natuurlijk wel he! ;D








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #75 Gepost op: 24-11-2002, 20:22:05 »
Zekers! Ik geloof namelijk dat die jongen bij de laatste 30 zit. Tenminste dat zei de vriendin van dat meisje hier uit de buurt dat ook mee heeft gedaan. Maar omdat ik via via aan die informatie ben gekomen, durf ik er nog niet blind op te vertrouwen....  :-\








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #76 Gepost op: 25-11-2002, 20:43:22 »
heb net gehoord van een kennis v me dat zijn vriend maar tot de 2e of 3e ronde geraakt is dus ik weet ni of we dat hier zullen zien in belgie







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #77 Gepost op: 27-11-2002, 14:53:36 »
Komt Idols vanaf nu niet op de woensdagavond?

Weet het niet zeker maar dacht zoiets te hebben opgevangen...







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #78 Gepost op: 27-11-2002, 15:04:14 »
Vrijdag  2130 : 2230 uitzending
Woensdag 2030 : 2130 herhaling vrijdag







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #79 Gepost op: 29-11-2002, 22:40:35 »
Leuke aflevering van Idols weer.  :) En hoewel de voorrondes afgelopen zijn en ze ons aan 't begin alleen mooie zangstemmen beloofden, hoorde ik toch heel wat valse nooitjes!  ;)

Imke, 't meisje dat hier uit Venlo komt, was ook aardig veel in beeld. Alleen hebben we haar niet mogen horen zingen. Dat is wel erg jammer. Ze moest trouwens met Hind samen 'I'm so excited' zingen.  :)

Ze zat net op 't laatst bij de kamer die zeker doormocht. Ik kon eerlijk gezegd niet ontdekken of Hind daar ook bij zat, maar dat zal wel denk ik.

Jammergenoeg zal Imke volgende week alsnog afvallen. Ik heb gehoord dat ze niet doormocht doordat ze per ongeluk twee keer 't zelfde couplet zong bij 't liedje dat ze moest voordragen.

Wel leuk trouwens dat 't in de Oranjerie hier in Roermond was. Daar heb ik toevallig vorige week nog koffie gedronken toen ik ben geweest winkelen in Roermond.  :)