Auteur Topic: Boris: Winnaar Idols 2004!  (gelezen 160149 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #40 Gepost op: 7-03-2004, 14:43:55 »
Wat ik ergens in de live-show al zag staan op een spandoek al was het toen niet aan Boris gericht geloof ik: Hij kwam, zong en overwon !!

Wat een geweldige performance  ::ok::  ::ok:: Hij heeft een geweldige stem, een geweldig uiterlijk (wat een schatje, nu vind ik hem zelfs zonder haarband ook al leuk  ::tandpastasmiley::) En hij blijft er allemaal heel kalm en nuchter onder. Hij komt heel erg ingetogen over en wil niet persé op de voorgrond treden zoals bijvoorbeeld een Alice. Dit kan ik erg waarderen.

Boris is in a league of his own  ::jaja::[/color]
That's all

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Boris
« Reactie #41 Gepost op: 8-03-2004, 11:08:39 »
Boris was schattig hahaha heel stilletjes en op het podium komt alles eruit hahaha.
always look on the bright side of life

maapie

  • Gast
Re: Boris
« Reactie #42 Gepost op: 13-03-2004, 20:02:13 »
Net stonden ze van Yorin FM bij boris in de kleedkamer, dit antwoorde hij op de vragen:

Hij is 1.89

Hij lijkt zelfverzekerd, maar hij probeert relaxt te blijven, ookal issie zo zenuwachtig

Ze hebben vanmiddag ingezongen.

Ze zeiden trouwens ook nog dat de helft van de spandoeken voor boris is

Hij is geen homo

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #43 Gepost op: 14-03-2004, 00:24:41 »

niet boos worden nu, borisaanhangers  ;D ...maar volgens mij is Boris er echt van overtuigd dat ie gaat winnen. Ik vond dat ie een beetje vreemd antwoorde op die vraag van Tooske, toen ze op de bank zaten. Hij zei iets van dat ie t heel jammer vond voor diegene die eruit ging enzo en toen kwam t op mij een beetje over van: ik heb niks te vrezen....nou ja t klonk een beetje arrogant dat antwoord. Maar mss heb ik t verkeerd begrepen ofzo.

Maar vanavond vond ik hem wel goed zingen hoor. dat dan weer wel..hij word steeds minder dommer..mss ga k hem over een paar weekjes wel leuk vinden  ;D

Offline mwh

  • Forumlid
Re: Boris
« Reactie #44 Gepost op: 14-03-2004, 00:36:15 »
Boris is zelfverzekerd, dat is wat anders dan arrogant.

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Boris
« Reactie #45 Gepost op: 14-03-2004, 00:38:39 »
hmm kijk, iedereen denkt, ow boris gaat er nog niet uit, ik denk dat ook, omdat je dat eigenlijk wel weet, waarom zou boris dat dan niet ook mogen denken? omdat het over hem gaat? Ik weet niet maar dat vind ik wel normaal hahaha maargoed misschien liet ie het iets teveel blijken? ::regenboog::
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #46 Gepost op: 14-03-2004, 10:08:23 »
Ik vind ook dat er niks mis is met die zelfverzekerheid.  :)

Bovendien probeerde hij enkel te zeggen dat iedereen toch dezelfde spanning voelt tijdens die result-show en daar vind ik al helemaal niks mis mee.  :)

Feit blijft dat hij ook in deze tweede liveshow weer geweldig gezongen heeft! En daar gaat 't toch om lijkt me!  :D

maapie

  • Gast
Re: Boris
« Reactie #47 Gepost op: 14-03-2004, 13:07:05 »
én hij zag er super uit! moet je kijken wat een lieve foto:




 ::regenboog:: ::love:: *smelt*

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #48 Gepost op: 14-03-2004, 16:14:39 »
Ik denk dat Boris (om de spanning wat op te bouwen) vast ook nog eens op de exit-krukken plaats moet gaan nemen.

Het is toch overduidelijk dat ie de winnaar is....goeie stem, vakbekwaamheid, zelfverzekerd, goeie uitstraling, heerlijke sound, sensuele moves. Zoals ik al eerde zei: Boris is in a league of his own.  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #49 Gepost op: 14-03-2004, 19:39:09 »
Nou, ik vond hem gisteren lekker stoer, dat mag ie vaker laten zien  ::ok::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

maapie

  • Gast
Re: Boris
« Reactie #50 Gepost op: 14-03-2004, 19:59:22 »
Nou, ik vond hem gisteren lekker stoer, dat mag ie vaker laten zien  ::ok::

ja dat ook, maar op die foto vind ik hem wel weer heel lief  ::regenboog::

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #51 Gepost op: 16-03-2004, 13:24:33 »
Natuurlijk weet Boris dat er nog veel kandidaten voor hem zullen gaan afvallen. Kan me voorstellen dat als er nog vier over zijn, bij hem de spanning ook toe zal nemen. Maar na wat er nu zaterdag gebeurd is, denk ik dat hij volgende week ook niet heel rustig meer zit. Feit blijft dat het afvallen van Robin insloeg als een bom. En denk dat ook Boris nu beseft dat er wel eens heel raar gestemd kan worden... Gelukje voor hem is wel dat Nederland nu weer wakker is geschud waardoor ze ook echt voor hun idool gaan stemmen volgende week. En niet meer de instelling zullen hebben, die gaat toch wel door dus laat ik vanavond maar even op zielige Alice stemmen...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #52 Gepost op: 16-03-2004, 18:28:54 »
Gelukje voor hem is wel dat Nederland nu weer wakker is geschud waardoor ze ook echt voor hun idool gaan stemmen volgende week. En niet meer de instelling zullen hebben, die gaat toch wel door dus laat ik vanavond maar even op zielige Alice stemmen...

Laten we 't hopen Ville. Na zaterdag vrees ik namelijk ook dat men wel 'ns kan 'vergeten' om op Boris te stemmen, omdat 'hij 't toch wel zal redden'. En dat zou echt 'n ramp zijn!  :-[

Dus alle mensen die Boris 't beste vinden zaterdag: vergeet niet op hem te stemmen!  :)   Hoe zielig Alice ook is!  ;)

Offline Yvet

  • Forumlid
Re: Boris
« Reactie #53 Gepost op: 16-03-2004, 19:53:52 »
Boris is niet arrogant! ik heb vorige week vrijdag meet&greet met hem gehad... en hij is super aardig! en hij vind het jammer dat iedereen denkt dat ie arrogant is alleen maar omdat hij zich soms een beetje op de achtergrond houdt! 



Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #54 Gepost op: 16-03-2004, 22:03:03 »
Nou geweldig dat hij zo aardig was Yvet! En ik ben 't helemaal met je eens. Stil en op de achtergrond betekent niet automatisch dat je arrogant bent. Juist 't tegendeel denk ik.  :)

Wat leuk trouwens dat je 'n meet&greet met 'm had!  :D  Had je die gewonnen ergens ofzo?

Offline Yvet

  • Forumlid
Re: Boris
« Reactie #55 Gepost op: 20-03-2004, 11:32:42 »
ja had ik samen met een vriendin gewonnen die Meet&Greet, en t was echt super!... het stond eerst op internet maar is er sinds gisteren vanaf gehaalt ::ohno:: maarik ben blij dat iig iemand van me aanneemt dat hij niet arrogant is! ::bravo::


Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Boris
« Reactie #56 Gepost op: 21-03-2004, 01:20:06 »
ja had ik samen met een vriendin gewonnen die Meet&Greet, en t was echt super!... het stond eerst op internet maar is er sinds gisteren vanaf gehaalt ::ohno:: maarik ben blij dat iig iemand van me aanneemt dat hij niet arrogant is! ::bravo::



kijk eens bij archief volgens mij is het dit verhaal:

Allebei fan van Idols èn Boris (Meike: "Ik zou van hem zo drie cd’s in de kast willen hebben!"), zijn ze nieuwsgierig naar het proces voor en achter de schermen. Yvet deed dit jaar zelf auditie voor Idols, maar kwam niet verder dan de eerste ronde. Geen idool, volgens de jury. Nu zitten ze tussen de negen aanstormende idolen die repeteren voor hun tweede finaleshow.

Idols op groot scherm
Ze beloven niets naar buiten te brengen van de nummers die ze horen en de kleding die de kandidaten dragen; dat is nog een verrassing voor morgen. Zijzelf zullen het dan herbeleven via het grote scherm; thuis kijken ze samen Idols via de beamer. En volgende week zijn ze bij de liveshow, maar nu…

Gek van muziek
Daar zitten ze op de tribune, achter de zangers en zangeressen die kijken naar hun collega op het podium. Ieder zingt zijn liedje zo’n driemaal dus Yvet en Meike zijn zeker drie uur zoet met kijken naar hun favorieten. En ze hebben zich al voorgesteld aan de idolen, maar nog leuker is het natuurlijk als ze een gesprekje met ze kunnen voeren… Boris stapt als eerste op ze af: “Ik kom even bij jullie zitten”.

Ook Alice sluit aan en later Marlies en anderen. “Ze zijn zo normaal!”, zeggen de meisjes achteraf. “We hebben gewoon heel gezellig met ze zitten kletsen. Boris is helemaal gek van muziek en vertelde daar heel enthousiast over. Ik ben drie keer zoveel fan als eerst”, aldus Meike. Ook Yvet die er eerst aan dacht Muziektheater te gaan studeren, vond het een leuk gesprek en heeft nu eens gezien hoe het er aan toegaat bij de show waar ze zelf ook wel aan mee had willen doen. Voldaan beginnen de vriendinnen aan hun terugreis naar Zutphen.


en deze foto's:




 

always look on the bright side of life

Offline Yvet

  • Forumlid
Re: Boris
« Reactie #57 Gepost op: 21-03-2004, 14:46:07 »


kijk eens bij archief volgens mij is het dit verhaal:

Allebei fan van Idols èn Boris (Meike: "Ik zou van hem zo drie cd’s in de kast willen hebben!"), zijn ze nieuwsgierig naar het proces voor en achter de schermen. Yvet deed dit jaar zelf auditie voor Idols, maar kwam niet verder dan de eerste ronde. Geen idool, volgens de jury. Nu zitten ze tussen de negen aanstormende idolen die repeteren voor hun tweede finaleshow.

Idols op groot scherm
Ze beloven niets naar buiten te brengen van de nummers die ze horen en de kleding die de kandidaten dragen; dat is nog een verrassing voor morgen. Zijzelf zullen het dan herbeleven via het grote scherm; thuis kijken ze samen Idols via de beamer. En volgende week zijn ze bij de liveshow, maar nu…

Gek van muziek
Daar zitten ze op de tribune, achter de zangers en zangeressen die kijken naar hun collega op het podium. Ieder zingt zijn liedje zo’n driemaal dus Yvet en Meike zijn zeker drie uur zoet met kijken naar hun favorieten. En ze hebben zich al voorgesteld aan de idolen, maar nog leuker is het natuurlijk als ze een gesprekje met ze kunnen voeren… Boris stapt als eerste op ze af: “Ik kom even bij jullie zitten”.

Ook Alice sluit aan en later Marlies en anderen. “Ze zijn zo normaal!”, zeggen de meisjes achteraf. “We hebben gewoon heel gezellig met ze zitten kletsen. Boris is helemaal gek van muziek en vertelde daar heel enthousiast over. Ik ben drie keer zoveel fan als eerst”, aldus Meike. Ook Yvet die er eerst aan dacht Muziektheater te gaan studeren, vond het een leuk gesprek en heeft nu eens gezien hoe het er aan toegaat bij de show waar ze zelf ook wel aan mee had willen doen. Voldaan beginnen de vriendinnen aan hun terugreis naar Zutphen.


en deze foto's:




 




haha! ja dat klopt! heb je goed gezien! grappig dat het op internet staat heh? :o

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Boris
« Reactie #58 Gepost op: 21-03-2004, 15:45:18 »



haha! ja dat klopt! heb je goed gezien! grappig dat het op internet staat heh? :o

ja leuk is dat! hahaha welke ben jij op de foto's?
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #59 Gepost op: 22-03-2004, 16:32:28 »
Ik kreeg 't idee dat Boris echt niet happy was met 't liedje wat hij zong zaterdag. Oke hij zal 't wel zelf gekozen hebben, maar volgens mij had hij maar 'n zeer beperkte keuze. Vorig jaar hoorde ik al en nu heb ik 't ook gehoord van iemand die Boris z'n vriendin Irene had gesproken, dat iedere deelnemers steeds maar keuze heeft uit 'n paar nummers. En volgens mij waren de andere nummers waar hij uit kon kiezen voor zaterdag nog meer ongeschikt voor hem als dit nummer. 't wordt 'm op deze manier denk ik wel moeilijk gemaakt om goed te kunnen presteren.  :-\\

Maar hoewel ik vond dat hij 't er nog heel aardig vanaf bracht, blijkt dat hij er zelf toch niet zo over tevreden was. Zie namelijk 't artikel 'Boris blijft twijfelen' uit 't AD van vandaag. Dat perfectionisme, dat uit dit artikel blijkt, siert 'm wel moet ik zeggen.  :)