Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 200556 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #860 Gepost op: 13-04-2003, 22:16:32 »
Ik heb zojuist de filmpjes op de Idool-site bekeken en ik begrijp er echt helemaal niks van. Die Brahim was gewoon nog slechter dan voorheen: 't was niet om aan te horen! En toch prijst de jury 'm de hemel in en bombarderen ze hem onderhand al als winnaar.  :o

Ik geloof toch echt dat ze oordopjes en oogkleppen op hebben gehad onder z'n optreden, want deze reacties zijn anders echt niet te verklaren. Ik begrijp dan ook niet dat 't Belgische publiek 'm niet massaal heeft weggestemd.  :-\

Natalia en Wim vond ik deze keer weer erg goed. De rest deed 't ook wel aardig en ik vind 't dan ook erg onterecht dat Tom de minste stemmen kreeg.  :(








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #861 Gepost op: 13-04-2003, 22:25:46 »
me too, ksnapte er echt NIKS van ! we hadden de dag ervoor nog gezegd dat hij het ver zou schoppen  :'(

kheb trouwens vandaag een artikel gelezen van Jamai over de gekte rond z'n brillen en hoe hij alles ervaart en z'n relatie met Dewi enzo :)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #862 Gepost op: 13-04-2003, 22:40:05 »
Dat artikel dat je gelezen hebt is dan niet zo heel recent, want 't is inmiddels al weer uit met Dewi. 't was 'n erg korte relatie. Ik had ook niet verwacht dat dat lang goed zou gaan gezien 't leeftijdsverschil en 't feit dat Dewi al 'n dochtertje heeft.  :-\

Ik vraag me trouwens af wanneer ze met die single van Jim gaan komen. Ik geloof dat die eigenlijk al begin april zou moeten uitkomen, maar ik denk eigenlijk dat de release-datum hebben uitgesteld vanwege 't succes van Jamai's single. Jamai mag eerst nog 'n aantal weekjes op nummer 1 staan en daarna mag Jim 't van 'm overnemen.  ;)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #863 Gepost op: 13-04-2003, 22:57:12 »
ah oei das raar  :-\ twas een weekblad van vorige week... het interview zal al wat ouder geweest zijn dan







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #864 Gepost op: 14-04-2003, 09:30:00 »
Volgens mij is 't ook pas iets meer dan 'n week weer uit (na dat 't drie weken aan was of zo), dus 't is helemaal niet zo vreemd dat dat tijdschrift nog schrijft over de relatie tussen Dewi en Jamai. Ik zag Jamai ook nog bij Jensen! deze week en daar vertelde hij ook nog dat 't zo goed tussen hem en Dewi ging. Zal dan ook wel 'n opname van 'n week geleden zijn geweest... ::)







« Laatst bewerkt op: 14-04-2003, 09:31:05 door Han13 »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het Idols topic
« Reactie #865 Gepost op: 14-04-2003, 09:54:07 »
Volgens mij is 't ook pas iets meer dan 'n week weer uit (na dat 't drie weken aan was of zo), dus 't is helemaal niet zo vreemd dat dat tijdschrift nog schrijft over de relatie tussen Dewi en Jamai. Ik zag Jamai ook nog bij Jensen! deze week en daar vertelde hij ook nog dat 't zo goed tussen hem en Dewi ging. Zal dan ook wel 'n opname van 'n week geleden zijn geweest... ::)
volgens mij is dat allemaal marketing....  ??? kan me er niks bij voorstellen, bij die 2.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #866 Gepost op: 20-04-2003, 22:36:25 »
Ik heb weer effe de filmpjes van vrijdag van Idool gekeken. Natalia, Wim en Peter waren echt fantastisch. Ik zou echt niet weten wie van deze drie zal moeten winnen. Ik denk dat ze allemaal 'n geweldige zangcarriere tegemoet gaan.

Brahim vond ik weer vreselijk slecht. 't klonk echt van geen kanten, maar de jury lijkt dit niet in te zien en prees 'm weer de hemel in. Blijkbaar was 't Belgische publiek ook niet zo kapot van 'm, want 't had weinig gescheeld of was hij moeten vertrekken.

Chris kreeg de minste stemmen en is er daarom volgende week niet meer bij. Hij was op Brahim na wel de slechtste deze week. 't klonk nog vrij aardig, maar 't is en blijft nu eenmaal 'n afvalrace en anderen waren gewoon beter.

Ik vond dit thema (swingmuziek) erg leuk. Ik had 't ook al bij de Duitse Superstar gezien en heb toen ook genoten. Ik houd zowiezo al best van dit genre en heb de cd van Robbie Williams met swingmuziek dan ook grijs gedraaid. Wel grappig om te zien en te horen dat Wim idd heel erg op Robbie lijkt.  :)

Ik hoop dat Brahim volgende week moet vertrekken, want die kan naar mijn mening echt niet tippen aan de andere drie.







« Laatst bewerkt op: 20-04-2003, 22:37:09 door Han13 »

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #867 Gepost op: 21-04-2003, 11:36:00 »
dat was een willekeurige volgorde hoor Han, waarin ze die namen afriepen. Ik kan me niet inbeelden dat Brahim zou afvallen voor Wim bv. Hij is gewoon hét idool, ook al haalt hij de finale niet. De meeste jongens hebben zoiets van: buh Brahim, maar dan heb je daar een hele kudde meisjes tegenover die in zwijm vallen als ze hem zien...

nuja, ik vond Natalia de beste afgelopen vrijdag. Toen ze zong, kreeg ik echt kippenvel, super gewoon !!







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #868 Gepost op: 21-04-2003, 11:44:36 »
dat was een willekeurige volgorde hoor Han, waarin ze die namen afriepen. Ik kan me niet inbeelden dat Brahim zou afvallen voor Wim bv. Hij is gewoon hét idool, ook al haalt hij de finale niet. De meeste jongens hebben zoiets van: buh Brahim, maar dan heb je daar een hele kudde meisjes tegenover die in zwijm vallen als ze hem zien...

Ik begrijp dat echt niet. Ik vind Wim toch 'n stuk aantrekkelijker als Brahim.  :-\ Smaken verschillen zullen we maar zeggen.  ;)


Citaat
nuja, ik vond Natalia de beste afgelopen vrijdag. Toen ze zong, kreeg ik echt kippenvel, super gewoon !!

Ik vond haar ook 't beste (hoewel Wim en Peter ook kei goed waren) en ze bracht ook nog 'ns 'n heel moeilijk nummer. Heel knap dus dat ze 't er zo goed vanaf bracht!

Ik denk alleen dat net als bij ons de finale bij jullie ook met 2 heren zal zijn. De tiener-meisjes zijn toch denk ik de fanatiekste stemmers en die zullen eerder voor 'n man kiezen. 't is jammer, maar 't is niet anders. Ik denk trouwens dat we zowiezo nog wel veel van Natalia zullen horen, ook al zal ze misschien niet gaan winnen.  :)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #869 Gepost op: 21-04-2003, 11:51:45 »
Dat lijkt mij ook hoor

Tom was trouwens afgelopen zaterdag in een talkshow op VTM (Otten) en mijn vader had toevallig een stukje gezien en hij mocht daar zijn nummer brengen met een bigband en het was naar het schijnt ongelooflijk goed, met een stukje mondharmonica tussen enzo.

Na het nummer zei de presentator: ' Kijk nu wat je gedaan hebt door hem eruit te stemmen !!' ofzoiets tegen de kijkers :)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #870 Gepost op: 25-04-2003, 22:07:50 »
de 4 kandidaten zijn net allemaal geweest en volgens de muziekwetten zou Brahim eruit moeten. Populariteitswetten zijn natuurlijk iets anders...

Wim was goed, ik vind hem elke week beter (zoals de jury) en Natalia was weer kippevel voor mij. Peter heeft het ook uitstekend gedaan maar hij is niet mijn favoriet.







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #871 Gepost op: 25-04-2003, 23:37:49 »
het onwaarschijnlijke is gebeurd : Brahim ligt eruit !! Volgens mij gaat het in de finale nu rond Wim en Natalia draaien. Filmpjes vanaf morgen on line denk ik.







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Idols topic
« Reactie #872 Gepost op: 26-04-2003, 11:59:52 »
Ik vind 'Wim' en 'Peter' niet echt artiestennamen, dat zullen ze in ieder geval moeten veranderen.








Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Het Idols topic
« Reactie #873 Gepost op: 26-04-2003, 13:26:00 »
waar kan je die filmpjes zien?
bij wim en peter stel ik me idd echt boeren voor! wat dat betreft was NL beter met jim, jamai, dewi en hind! maar ja what's in a name he!








Koekoek!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #874 Gepost op: 26-04-2003, 14:11:56 »
www.tiscali.be en rechtsboven zie je ergens wel idool 2003 staan, de rest vind je wel op de site :)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #875 Gepost op: 26-04-2003, 14:53:01 »
ik heb net uitgebreid de filmpjes bekeken.... leuk hoor!  ;D
jammer dat we het hier niet gewoon op de tv kunnen zien.  :'(
Terecht dat Wim, Peter en Nathalia nu nog over zijn.... ik vermoed dat Peter de volgende keer gaat afvallen. Ik moet wel zeggen dat ik dat ook wel weer jammer vind, want hij zingt ook wel erg fijn!  :D







When God created man, she was only joking!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #876 Gepost op: 26-04-2003, 15:03:16 »
kdenk ook dat het Peter wordt hoor, maar ja, langs de andere kant denk ik al 3 weken dat Wim eruit gaat, terwijl ik nu hoop dat hij naar de finale gaat met Natalia...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #877 Gepost op: 26-04-2003, 15:04:07 »
we wachten het maar weer gewoon rustigjes af.... ;D







When God created man, she was only joking!

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Het Idols topic
« Reactie #878 Gepost op: 26-04-2003, 15:38:52 »
winnares is al bekend hoor, en terecht ze kan erg goed zingen, en is de favoriet van Nina de Man. die zei al na de voorrondes dat er 1 iemand met kop en schouders boven de rest uitstak en ze zong dan nog niet eens haar genre.

Wat we nu nog overhebben in Idool, is topklasse maar elk in een ander genre. Natalia kan veel maar, ruigere werk niet zo. is meer iets van Whitney Houston tot Christina Aguilera, maar bette Midler en Anouk zie ik haar nog niet doen.

Peter is niet echt sterk als het zacht en geveolig moet zijn, hoewel ik de latino act niet slecht vond.

Wim groeit en groeit en mag van mij zeker winnen. Vind het drie terechte finalisten. Vond de 10 finalisten zeker niet allemaal terecht in de finale staan.

Voor de mensen die de voorrondes gezien hebben, remember Atrid, remember Bert, remember Andy.(gelukkig zijn er in Belgie meer platenbazen, de genoemde namen hebben al een contract op zak en geheel terecht)







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #879 Gepost op: 26-04-2003, 16:59:47 »
Voor de mensen die de voorrondes gezien hebben, remember Atrid, remember Bert, remember Andy.(gelukkig zijn er in Belgie meer platenbazen, de genoemde namen hebben al een contract op zak en geheel terecht)

ja? wist ik niet  ??? kgeloof wel dat iedereen een tijdje moet wachten met het uitbrengen van singles tot een bepaalde tijd nadat de single van het idool is uitgebracht







banaan begint met een b, soms met een s