Auteur Topic: Boris: Winnaar Idols 2004!  (gelezen 160159 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #180 Gepost op: 1-06-2004, 15:42:13 »
niet dat ik de cd ga kopen, misschien mijn moeder wel, maar Boris moet wel EIGEN nummers maken en geen covers!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #181 Gepost op: 1-06-2004, 15:47:54 »
***************************
"Ik heb dit weekend de laatste liedjes ingezongen voor het album. Ik vindt dat het echt te gek is geworden. Half juni ligt het album in de winkels. Voor de exacte datum moet je de website in de gaten houden. Er komt een albumrelease dag waar hopelijk alle fans bij aanwezig zullen zijn. Via deze site wordt je op de hoogte gehouden van de release van het album. 
 
Vanaf vandaag begint het circus. Elke dag hebben we wel afspraken. Vandaag heb ik repetities voor Marco Borsato in De Kuip, morgen fotosessies, interviews en commercial opname, overmorgen hebben we repetities voor Idols in Ahoy en ga zo maar door. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn activiteiten.

tot snel!

Groetjes Boris"
**************************
Bron: www.borismusic.nl

Voor de cd, nog ff wachten tot half juni dus...  :D
 
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #182 Gepost op: 1-06-2004, 18:48:55 »
Jammer dat we nog wat langer moeten wachten op de cd, maar ik denk dat 't wel de moeite waard zal worden!  :D


Vanaf vandaag begint het circus. Elke dag hebben we wel afspraken. Vandaag heb ik repetities voor Marco Borsato in De Kuip, morgen fotosessies, interviews en commercial opname, overmorgen hebben we repetities voor Idols in Ahoy en ga zo maar door. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn activiteiten.

Leuk leuk leuk allemaal! Hopenlijk zien we 'm veel terug op televisie de komende tijd.  :)

Naar die commercial ben ik wel benieuwd. Dat kan natuurlijk gewoon 'n commercial voor z'n album zijn, maar misschien gaat hij ook wel voor een of ander bekend merk reclame maken zoals Jim voor Mars deed.

Ik ga trouwens aanstaande zondag naar 't Doolhof-concert hier in Tegelen (hoort bij gemeente Venlo). Daar komt Boris dus ook optreden. Hij zal zelf 'n paar nummers zingen, maar zingt als 't goed is ook 'n duet met Do en 'n duet met z'n vader. Ik ben erg benieuwd.  :D  Bij belangstelling van jullie kant, doe ik natuurlijk weer uitgebreid verslag hier over hoe 't was.  ::ok::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #183 Gepost op: 2-06-2004, 15:36:46 »
Ik denk dat het een commercial is om de cd te promoten...ben erg benieuwd  :)

Bij belangstelling van jullie kant, doe ik natuurlijk weer uitgebreid verslag hier over hoe 't was.  ::ok::
Graaaaaaag!!!  ::ok::


je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #184 Gepost op: 8-06-2004, 22:16:28 »
Zondag ben ik naar 't Doolhofconcert geweest en 't was erg leuk!  :D

Boris was heerlijk ontspannen en heeft verspreid over 't concert 5 nummers gezongen. Eerst zong hij 'n rustig nummer wat ik niet kende, maar wat volgens mij geen eigen nummer was. Bij 'Papa was a rolling stone', 'Kiss' en 'When you think of me' deed 't hele publiek enthousiast mee en ging staan. 't was echt 'n compleet feest. Hij deed verder nog 'Ain't no sunshine' samen met Do, die ook 'n paar nummers kwam zingen. Dat klonk ook erg mooi, maar was volgens mij ter plekke verzonnen en niet gerepeteerd van te voren.  :)

Verder traden ook nog op Alessandro Safini (die van 'Luna' ja), Ge Titulaer (Boris' vader), Do dus en nog 'n Venlose zanger en zangeres. Was ook wel leuk allemaal, maar je kon echt merken dat 't publiek vooral voor Boris was gekomen. (En dat terwijl Boris vorig jaar hiervoor gevraagd is om onbekend talent in Venlo de kans te geven te laten zien wat hij in z'n mars heeft. De organisatie had toen natuurlijk niet verwacht dat hij uiteindelijk de grote trekker van 't concert zou worden.  ;D )Ook veel ouders met kinderen daar, speciaal voor Boris natuurlijk. Echt gek vond ik dat, want die kaarten voor 't concert waren echt duur om zomaar met 'n hoop kinderen heen te gaan. (ik had zelf goedkoper kaartjes kunnen krijgen   ::tandpastasmiley:: ) Op 't laatst zongen alle artiesten ook nog 'Fantasy' van Earth Wind & Fire samen.  :)

Dit concert was ook al op zaterdagavond geweest, maar dan voornamelijk voor 't bedrijfsleven hier in de buurt. 'n aantal bedrijven hadden flink gesponsord en konden hun personeel er gratis heen laten gaan. Daar heeft Boris niet met Do gezongen, maar wel met z'n vader. Dat heb ik dus moeten missen.  ::niet-ok::

Maar al met al heb ik me wel geamuseerd. We hadden best goede plaatsen, maar ik had ook nog m'n verrekijker meegenomen, zodat ik Boris helemaal close in beeld kon nemen.  ::tandpastasmiley::

Wat betrefd die albumrelease: ik hoorde hier vorige week op de Stadsomroep dat die tegelijkertijd zal zijn met de huldiging van Boris door de provincie. En als ik me niet vergis zou dat 19 juni zijn. Dan wordt Boris dus weer gehuldigd (maar nu in Maastricht) en gaat hij 'n mini-concert geven. Waarschijnlijk met liedjes van 't album dus.  :)  Ik kan er alleen helaas niet bij zijn.  :-\\  Maar ik gok dus dat 't album zo rond de 19de uitkomt....
« Laatst bewerkt op: 8-06-2004, 22:27:29 door Han13 »

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #185 Gepost op: 8-06-2004, 22:35:23 »
Eerst zong hij 'n rustig nummer wat ik niet kende, maar wat volgens mij geen eigen nummer was.
Misschien wel She Would, wat hij ook song bij het songfestival  ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #186 Gepost op: 9-06-2004, 09:26:37 »

Misschien wel She Would, wat hij ook song bij het songfestival  ::)

Noop, want dat ken ik wel! Ik had zelfs stiekem gehoopt dat hij dat zou gaan zingen, want ik vind 't echt 'n geweldig nummer. Ik was ook erg blij toen ik 't nummer in 't programmaboekje zag staan, maar hij heeft 't toch niet gezongen.  :\'(

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #187 Gepost op: 9-06-2004, 09:37:45 »
Leuk verslagje Han  ::ok:: Ik heb echt zin in concert van Marco Borsato waar Boris ook is. Alleen hoorde ik dat hij maar 2 nummers gaat zingen, eentje van Marco en eentje van hemzelf  :( Wel jammer, van mij mag wel meer, maar ja we komen toch eik voor Marco...En die verrekijker is trouwens wel goed idee  ;D

Mocht je Boris ff willen zien, volgens mij kun je vanavond via de site van Marco beelden zien van het concert vanaf 19.30 uur.

Maar ik gok dus dat 't album zo rond de 19de uitkomt....
Wow, dat schiet al op  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #188 Gepost op: 9-06-2004, 12:38:04 »
Bedankt voor de tip n@ncy! Ik ga vanavond zeker effe die website checken!  ::ok::

Wanneer ga je trouwens naar Marco?

Uit 't Algemeen Dagblad van vandaag trouwens: Boris' cd Rely on me komt op 19 juni uit.  Dus nu weten we 't helemaal zeker en weten we ook hoe 't album gaat heten.  :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #189 Gepost op: 9-06-2004, 20:46:24 »
Bedankt voor de tip n@ncy! Ik ga vanavond zeker effe die website checken!  ::ok::

Wanneer ga je trouwens naar Marco?
Ik heb ff gekeken op de site en Boris zien zingen, zien ja, want helaas zit er geen geluid bij  :(
Het ziet er allemaal wel gaaf uit en ik heb er superzin in! Zaterdag ga ik (hopelijk is het niet zo warm, het wordt voor mij sowieso al een opgave om te gaan...) en daarna zal ik zsm laten weten hoe het optreden van Boris was! (En voor de liefhebbers wil ik ook wel wat vertellen over de rest van de avond hoor  ;D )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #190 Gepost op: 13-06-2004, 10:53:06 »
Ben dus gisteren bij Marco Borsato geweest en ik zou nog wat vertellen, maar helaas valt er over Boris niet veel te vertellen  :( Hij zong slechts 1 nummer, ´when you think of me´ en that´s it  :\'( Oke, hij zong het geweldig, iedereen ging uit z´n dak, dus dat was erg leuk! Volgens mij smaakte het voor hem ook naar meer. Ik kan niet wachten tot z´n nieuwe cd uitkomt  ::jaja:: (meer info over cd release kun je hier vinden.) Ach, ik heb nog wel klein minpuntje, hij had een beetje vreemde blouse aan vond ik en zijn haar zat nogal verwilderd...maar ja het waaide ook heel hard ;D :-X

[offtopic]Voor de liefhebbers nog verder over het concert: het was echt geweldig! Er kwamen veel oude liedjes voorbij en ook een paar van zijn nieuwe cd, stuk of 5. De snelle nummers wisselden elkaar goed af met langzame nummers en tussendoor kwamen nog Do (1 nr met Marco en het nr ´heaven´), Ali B (rapte nummer met Marco), Carel Kraaijenhof begeleidde Marco bij een nummer en daarna begeleidde hij Trijntje Oosterhuis bij het nummer ´nu dat jij er bent´ tbv Amalia. Trijntje zong helaas geen nummer meer, dus ook niet ´wereld zonder jou´, dat leken veel mensen jammer te vinden.  Wibi Soeriabi (?) deed ook nog een klassieke compositie van verschillende nummers van Marco. Gedurfd, maar had voor mij niet echt gehoeven. Verder zat de sfeer er goed in, het is droog gebleven (!), het decor was mooi....tja... ik kan eigenlijk geen minpuntjes verzinnen, behalve dat ik boris en trijntje nog wel een liedje had willen horen zingen...maar ja, voor hun is het volgens mij al een hele eer om daar te staan...Nu ga ik weer lekker terug naar bed, vandaag moet ik helaas beetje afzien, maar dat heb ik er zeker voor over! [/offtopic]
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #191 Gepost op: 13-06-2004, 10:59:15 »
Ik kan gewoon op de fiets naar die signeersessie ::oink:: (misschien dat ik dan wel ga)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #192 Gepost op: 13-06-2004, 20:32:02 »
kan helaas niet naar Boris toe de 19e, ik ga al ergens anders heen...  :( maar de cd koop ik!!  ::ok:: ::trots::
Smiling isn't a crime..

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #193 Gepost op: 14-06-2004, 13:02:31 »
Vanochtend was Boris bij radio 538 (evers staat op)  waar hij 2 nummers zong van zijn nieuwe album. Beide klonk erg goed, alhoewel ik de eerste ´for all we know´ iets te langzaam en soft vond. De tweede ´why (are people running)´ was meer mijn smaak! Deze week wordt de cd flink gepromoot bij radio538 en via hun site (www.eversstaatop.nl) kun je korte fragmenten beluisteren van zijn nieuwe cd. Mij lukte dit niet, maar als je op de link klikt waar je de cd met korting kunt bestellen, kun je ook korte muziekfragmenten luisteren! Vooral ´places to kiss´ vind ik erg goed klinken, mag van mij zijn 2e top40 nr worden  ::jaja::
 
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #194 Gepost op: 16-06-2004, 23:19:59 »
Liedjes klinken erg goed! Bedankt voor de tip n@ncy!  ::ok::

Morgenavond komt Boris zingen bij Villa BVD om 22.40 uur op RTL4.  :D

Verder brengt de zoon van Gino Taihuttu, Jimmy Taihuttu, toch volgende week de DVD met z'n documentaire 'Ziel' over Sofuja uit. Boris deelt niet mee in de winst, dus ik twijfel erg of ik 'm wel wil hebben. Ben wel erg nieuwsgierig naar die documentaire...  :-\\

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #195 Gepost op: 18-06-2004, 21:14:26 »
Ik heb Boris gezien bij villa bvd (was blij dat ik het opgenomen had en vooruit kon spoelen tijdens de uitzending ;D ) Boris zong zijn nieuwe nummer (aldus van Dorp) 'for all we know'. Jammer dat dit zijn nieuwe nummer gaat worden. Hij zong het geweldig hoor, maar zoals ik al eerder schreef, vind ik dat nummer zeker niet het mooiste van de cd.

Vond het trouwens vreemd dat hij daar gisteren was, ik dacht dat hij gisteren nog moest optreden bij Marco Borsato...(maar ja als je kunt kiezen tussen je nieuwste nummer zingen in portugal of voor de 5e keer je 'oude' liedje bij Marco dan wist ik het ook wel...)
Oh ja en de mensen die daar zaten hadden mazzel, want Boris zong na de uitzending nog wat nummers....jammer voor ons  :(

Verder brengt de zoon van Gino Taihuttu, Jimmy Taihuttu, toch volgende week de DVD met z'n documentaire 'Ziel' over Sofuja uit. Boris deelt niet mee in de winst, dus ik twijfel erg of ik 'm wel wil hebben. Ben wel erg nieuwsgierig naar die documentaire...  :-\\
Ik ben ook wel benieuwd, maar wil 'm zeker niet kopen  ::ohno:: Ach, komt vast wel een keer ergens tevoorschijn...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #196 Gepost op: 18-06-2004, 23:06:53 »
Ik heb Boris gezien bij villa bvd (was blij dat ik het opgenomen had en vooruit kon spoelen tijdens de uitzending ;D ) Boris zong zijn nieuwe nummer (aldus van Dorp) 'for all we know'. Jammer dat dit zijn nieuwe nummer gaat worden. Hij zong het geweldig hoor, maar zoals ik al eerder schreef, vind ik dat nummer zeker niet het mooiste van de cd.

Er werd idd vermeld dat dit z'n nieuw single was, maar ik kan me dat echt niet voorstellen. Dit is namelijk 'n cover als ik me niet vergis en 't lijkt me dat ze nu eerder komen met iets van 'm zelf. Bovendien lijkt me dat ze met 'n iets commercieler nummer gaan komen nu, zodat de jonge Idols-fans 't nog zullen kopen. Ik vond trouwens dat Boris 't echt geweldig en mooi ingetogen zong!  ::ok::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #197 Gepost op: 25-06-2004, 13:25:41 »
Boris superclip op TMF
**********************
Gisteravond kon je al een stukje uit de nieuwe videoclip van Boris zien bij SBS Shownieuws, morgen (26-06) is hij voor het eerst helemaal te zien bij TMF. De clip bij de single "MSG" is vanaf dan de hele week de superclip bij TMF.

Bron: showbizz.web-log.nl
*********************

Ik heb ´m nog niet gezien, maar ben erg benieuwd. Iemand van jullie al wel?

je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #198 Gepost op: 25-06-2004, 16:17:57 »
Ben benieuwd  ;D
Ik heb ook net de cd gekocht ja ik weet het, het is laat   ::) en die ga ik nu luisteren...
Smiling isn't a crime..

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #199 Gepost op: 27-06-2004, 20:00:50 »
Ik heb ook net de cd gekocht ja ik weet het, het is laat   ::) en die ga ik nu luisteren...
En? Wat vind je ervan? Volgens mij gaat de verkoop best goed! Ik heb zelf nog steeds geen tijd gehad om de cd te kopen  ::schaam:: maar...

zojuist wel de clip gezien van de nieuwe single. Ik vind het wel erg lijken op 'senorita' (volgens mij heet ie zo) van Justin Timberlake eerlijk gezegd  :-\\ Maar het nummer klinkt wel lekker.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...